Lokalita: Ralsko – Kuřívody
Co bude tvou pracovní náplní:
- Administrativní činnost spojená především s vystavováním objednávek v systému, včetně monitoringu dodržování termínů a případná urgence
- Zajišťování nákupu materiálů pro sériovou výrobu, režijního materiálu, náhradních dílů a služeb
- Vyjednávání podmínek pro operativní nákup, dle požadavků
- Tvoření poptávek a vyhodnocení nabídek
- Úzká spolupráce nejen s kolegy ze skladu výdejny, ale se všemi odděleními ve firmě a to na denní bázi
- Komunikace s dodavateli a vyjednávání dodavatelsko-odběratelských podmínek
- Pokud máš znalost PC na uživatelské úrovni, bude pro Tebe snadné naučit se jak správně funguje práce v našem systému Helios
Požadujeme:
– min. SŠ odborné vzdělání s maturitou, nejlépe technického zaměření
– uvítáme kolegy, kteří mají zkušenosti na obdobné pozici (min.dva roky)
– MS Excel alespoň na středně pokročilé úrovni
– schopnost efektivně komunikovat, rozpoznat priority a podle toho si organizovat úkoly v krátkodobém i dlouhodobém časovém horizontu
– týmová spolupráce
– proaktivní přístup a schopnost učit se nové věci, analytické myšlení
– znalost systému Helios je výhodou, nikoliv podmínkou
– znalost AJ
– ŘP skupiny B
– zručnost, svědomitost, zodpovědnost, samostatnost a loajalita k firmě
Nabízíme:
– stabilní a perspektivní zaměstnání v silné společnosti
– hrubá měsíční mzda od 30.000 Kč do 45.000 Kč
– pružná pracovní doba
– trvalý profesní růst a prohlubování kvalifikace
– hrazenou práci přesčas včetně příplatků
– hrazené očkování proti chřipce
– nástupní bonus 15.000 Kč
– odměny za přivedení nového kolegy 15.000 Kč a jiné
– skvělý kolektiv
Místo výkonu práce: Ralsko – Kuřívody
Termín nástupu: ihned nebo dle dohody
Doplňující informace: pracovní poměr na dobu určitou
V případě zájmu o tuto pracovní pozici prosím kontaktujte:
personální oddělení
Tel.: +420 482 758 021
Telefon: +420 725 435 914
E-mail: personalni@kvfinal.cz